loading...
رضی نیوز
amin MR بازدید : 187 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)
ﺏَ ﺭَ ﺏَ ﺏَ
ﭼﯿﺴﺖ؟.
.
.
.
.
به معنای برو بابا ست که ایرانیها ﺩﺭ ﭘﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺑﺎ ﺩﻫﻨﯽ ﮐﺞ ، ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻀﻌﯿﻒ ﺭﻭﺣﯿﮥ ﻃﺮﻑ ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯿﺒﺮﻥ !
الان دارید امتحان میکنید؟؟؟

تبریک میگم شما یه ایرانی اصیل هستید

ادامه جوک ها در ادامه مطلب

گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست
.
.
.
.
.
.
.

گفتگوی دو دختر پیرامون مبحث شوهر یابی ^_^


مورد داشتیم پلنگ به دختره حمله کرده دختر گفته:
.
.
.
.
اقا پننگ منو نخول ببین چقد لادرم بزال بلم غذا بخولم چاق بشم چله بشم اونوخ بیام تو منو بخول باچه بوژ بوژ

میگن پلنگه از اون به بعد گیاه خوار شده


دختره پيام گذاشته ميخوام يکي رو بلاک کنم، بايد چيکار کنم؟
حالا جواب هاي مردم خير و انسان دوستانه رو داشته باشيد:
1- اول بايد با خونسردي کامل سراغ کيس بري با سيم چين يه سيم قرمز هست اونو ببري!!!
بعد در کيس رو ببندي و سيستمتو از دوباره راه بندازي ، من امتحان کردم جواب داده!
2- ولش کن گناه داره...
3- زير اسمش بنويس بلاک خودش ميدونه ديگه چيکار کنه!
4- باهاش قهر کن حرف هم نزن!
5- دوتا بلوک سيماني بزار جلوي مانيتورت!
6- بايد زير يه خمشو بگيري بياريش رو گردن بعد فيتيله پيچش کني اونوقت خودش ضربه فني ميشه!
7- اول نيت کن بعد چشاتو ببند حالا بلاکش کن!!
8- چون تو تحريم هستيم نميشه بايد منتظر نتيجه 5+1 باش :))





ساکت شيد يه چيزى كشف كردم!!!
.
.
.
.
.
.
اگه بروسلى و گوگوش با هم ازدواج ميكردن بچشون میشد گوگولى








این چه مسخره بازیه هوا از تابستون پرید تو زمستون پس هوای دو نفره پاییز چی شد



البته اشتباه نکین من خودمو نمیگم!!!






زنم بعد از چند روز قهر تا اومد تو خونه به چالش آب یخ دعوتش کردم!!!
شب داشتیم شام میخوردیم، در زدن...
درو باز کردم پلیس بود گفت :شما به دلیل پرداخت نکردن مهریه بازداشتی!!!
به زنم گفتم اینجا چه خبره!!!،گفت هیچی عزیزم منم به چالش آب خنک دعوتت کردم !!!






من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین ۲afm نمیشدم!

لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن










ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار اندرویدی جدید.... اخبار جدید ترین بازی های اندرویدی و Pc.... جک چیستان و .....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما بینندگان محترم در مورد این وبلاگ؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 3,953
  • بازدید کلی : 23,904
  • کدهای اختصاصی